Sayfalar

27 Nisan 2014 Pazar

İnternetten Para Kazanmak İsteyenlere Master Kazanç Sırları

Merhaba siz internetten para kazanmak isteyen arkadaşlarıma bu yazımda internetten para kazanmak için daha kolay yolları anlatan bilgiler paylaşacağım. İlk olarak şunu söylemeliyim. Evden çalışarak internetten para kazanmak istiyorsanız sizler için en önemli şey İNANMAK ve CESARET. Şahsen bu sitenin yazarı olarak ilk internetten para kazanmak için çok emek ve para harcayarak öğrendim. Allaha çok şükür şu an internetten geçimimi sürdürecek miktar da para kazanıyorum…

Aslında sizler benden daha şanslısınız. Günümüzde internetten para kazanmak için pek çok eğitim seti mevcut. Daha doğrusu şimdi sizin elinizde master kazanç gibi internetten para kazanmayı öğreten müthiş eğitim seti var. Siz yeni başlayanlar internetten para kazanmak için ne yapacağını bilmek artık çok basit. Yani kısacası yapmanız gereken çok basit lafı uzatmadan söyleyeyim. Tek yapmanız gereken MASTER KAZANÇ EĞİTİM SETİ almak içerisinde öğretilen internetten para kazanma eğitimleri ayne  öğrenip uygulamak. Zaten Master Kazanç size güncel internetten para kazanma yolları ile ilgili gerekli bilgilerini sunuyor.



Ayrıca bende siz internetten para kazanmak isteyenler için bazı önerilerde bulunmak istiyorum. Mesela ; internetten para kazanma yolları arasında Satış Ortaklığı sistemini Master Kazanç Eğitim Setinden öğrendikten sonra, bir blog veya web sitesi kurup Master Kazanç ta öğretilen SEO yöntemleriyle Google da ilk sıralarda çıkıp dahada çok internetten para kazanmak isteyenler mutlaka vardır. Ancak internetten para kazanmak için tüm vaktinizi harcamaya yada hırs yapmaya hiç gerek yok. Muhakkak daha çok para kazanmak herkes gibi sizinde en doğal hakkınız. Ama unutmamak gerekir ki internetten para kazanmak sizin tek hayatımız değil.

Günde 1-2 saat internette para kazanmak için vakit harcayabiliriz. Normal işinize ek iş yani ek gelir için bu işi yapıyorsanız bazı şeyleri dengede tutmanız çok gereklidir. Örneğin evliyseniz eşinize, çocuğunuz veya  çocuklarınız varsa ailenize zaman ayırmanız şarttır. Zaten hali hazırda bir işiniz varsa bunu ilk başlarda hobi olarak ta yapabilirsiniz. Ek iş gibi küçük kazançlar sağlayabilirsiniz. Kısacası sizlere ilk tavsiyem internetten para kazanmak mesleğini çok abartmamak gerekli.

Sabaha kadar satış ortaklığı için kurduğun web site veya bloğunla ilgilenirsen normal olarak uykusuz kalacaksın. Bu gibi durum da tüm bir günü etkiler. Sabah işe gideceksen şayet dinlenemediğin için yorgun olacaksın, yorgun olduğun içinse işyerinde verimli olmayacaksın. İnternetten para kazanmak isteyen arkadaşlara tekrar tekrar söylüyorum altını çizerek söylüyorum, internetten para kazanmak sizin tek hayatınız değil. İnternetten para kazanmak internetin günden güne gelişmesi nedeniyle hep daha iyisini, hep daha da fazlasını yapma odaklı olduğundan insanda hastalık derecesinde meşguliyet yaratır. Böylesi durumdan kurtulmak içinde sabırlı ve planlı çalışmak şarttır.

Sabırlı ve planlı çalışma neticesinde günde birkaç saat çalışarak internetten para kazanmak da mümkündür. Sakin kafa ile araştırmalar yapın, ailenize zaman ayırın, sosyal hayatınız her zamanki gibi olsun. İlk zamanlar da internetten para kazanamıyorum diye üzülmeyin bu normaldir. Ancak şunuda kesinlikle aklınızdan çıkarmayın eninde sonunda mutlaka sabırlı ve istikararlı şekilde çalışırsanız internetten para kazanırsınız.

Satış ortaklığı sistemini öğrendikten sonra mutlaka bir web site veya bloğun olacak. Çünkü web site veya blog sayesinde satış yaparak internetten para kazanacaksın. İnternetten para kazanmak içinse Master Kazanç dan öğrendiklerinin dışında sürekli internette araştırma yaparak yeni bilgiler öğrenmek sizin faydanıza olacaktır. Örneğin Master Kazanç size WordPress alt yapısı ile web site kurmayı öğretir. Kurduğunuz web sitesinden nasıl Satış Ortaklığı ile internetten para kazanacağını öğretir. Sizler ise daha fazla bilgi sahibi olmak için satış ortaklığı hakkında veya web site geliştirme gibi değişik bilgileri internette araştırmalı ve uygulamalısın. Unutmamak gereklidir ki günümüzün en büyük silahı bilgidir BİLGİ GÜÇTÜR. İnternette öğrendiğin her yeni bilgi sizleri rakiplerinizden bir adım öne geçmenizi sağlayacaktır.

Sizlere kendi uyguladığım taktiklerden de vereyim. Satış ortaklığı yapan farklı web sitelerini inceleyerek neler yaptıklarını öğrenirseniz rakiplerinize göre değişik strateji yada yöntemler uygulayabilirsin. Web sitelerin için makale yazarken kesinlikle diğer sitelerden kopyala yapıştır yapmayın. Makaleler size ait özgün makaleler olması şarttır. Bu her zaman satış ortaklarının önem vermesi gereken ilk şartlardandır. Satış ortaklığının canı özgün makaledir. Yada sevdiğim bir affiliate marketing ustasının deyimini sizlerle paylaşayım. "Özgün makale candır." Özgün makaleler sizin web sitenizin Google da ilk sayfalarda yer alabilmesi için gereklidir.

İnternetten para kazanma yollarından en önemlisi ve en çok kazandıran satış ortaklığı sisteminde dürüst olmak gereklidir. İnternetten para kazanmak isteyen insanları yanıltıcı makaleler yazıp, insanları kandırmak herhangi bir ürünü almaya zorla teşvik etmek bence hiç doğru bir hareket değildir. Herşeyden önce empati yapalım ; bizim satmak istediğimiz ürünü alıcılar yerine biz satın alsaydık gerçekten bize yararı olur muydu ? Bu soruya gönül rahatlığı ile EVET diyebiliyorsak doğru yoldayız demektir...

Sonuç da internetten para kazanmak için tavsiyeler yada yöntemler herkese göre değişiklik gösterir. Ben bu makalemde kendi bildiklerimden yani tecrübelerimden bazılarını aktardım. Tabiki tavsiyelerime uyup uymamak sizin kendi tercihinizdir.

Master Kazanç Eğitim Seti İnternetten Para Kazanmak İsteyene Tek Başına Yeter...

Herkese Bol Kazançlar Dilerim...



4 yorum :

  1. Bu eğitim seti sayesinde çok şükür bende kazanmaya başladım.ilk zamanlar çekinmiştim aslında kazanamam diye ama bu eğitimde söylenenleri aynen uyguladıktan sonra ufaktanda olsa kazanıyorum artık.

    YanıtlaSil
  2. Yalçın Bey sizin adınıza gerçekten çok sevindim. İnşallah ilerleyen zamanlarda daha çok kazanırsınız.

    YanıtlaSil
  3. Yorumu okuyunca yazayim dedim ben de sizin siteden aldim master kazanç.master kazanç haricinde bonus gonderdiginiz kitapta sormak istediklerimi size mi serdar beye mi sorayim...

    YanıtlaSil
  4. master kazanç içeriği en zengin kaynaklardan bir tanesi bana göre

    YanıtlaSil