Sayfalar

11 Haziran 2013 Salı

Master Kazanç Tekniğini Test Ediyorum

Göstermiş olduğun çabaya paralel olarak olağan üstü kazanç getiren satış ortaklığı sistemini alışık olduğum klasik uygulamalardan ziyade kendi geliştirdiği master kazanç tekniği ile çok fazla kazançlı ve kolay bir hale getiren Serdar YÜKSEL son dönemde isminden ve kazanç tekniğinden çok sık söz ettiriyor. Master kazanç tekniğini öğrenmek için sabırsızlandığınızı tahmin ediyorum. Ancak telif hakları gereği daha ileri gitme hakkım yok. Kısacası sizlere tekniği açıklayamam. Fakat ipuçları verebilirim ve faydalarından söz edebilirim.

Master kazanç tekniğinin en çekici yanı sistemin çoğaltılabilir olması. Yani eğitim videolarında izlediğin yolları yeni oluşturacağın projelerde aynen uygulaman yeterli. Peki anlatılanları uyguladıktan sonra %100 kazanma garantisi var mı?

Tabi ki evet tekniği eksiksiz olarak kopyalayıp uyguladığın takdirde göstermiş olduğun performansa bağlı orantıda kazanç elde etmeye başlıyorsun ve bu kazanç her şey rayına oturduktan sonra sana 7 gün 24 saat para kazandırmaya başlıyor.



Aslen master kazanç tekniği bilgisayar veya internet konusunda hiç bir teknik bilgisi olmayan sıradan bir internet kullanıcısının da basitçe uygulayabileceği kadar kolay bir  yöntemdir. Ancak özellikle ilk aşamada daha sıkı çalışmak ve emek sarf etmek gerekli. Burdaki sıkı çalışmak söyleminden gözün korkmasın. Çünkü günde 1-2 saat zaman sana beklentilerinden çok çok daha fazlasını kazandıracak.

Serdar Yüksel'in master kazanç tekniğini kullanarak elde ettiği kazançları web sitesindeki videolarda gördük. Ancak işi daha ileri götürüp tekniğin ne kadar güvenilir olduğunu test etmeye çalışalım. Bu test için master kazanç tekniğini eğitim videolarında anlatıldığı şekilde birebir uygulayarak yeni bir proje yaptım. Projeyi yapalı henüz 11 gün oldu ve bonus olarak hediye edilen turbo kazanç tekniğinide uygulayıp kısa zamanda para kazanmaya başladım. Kazancın çoğalması için biraz sabırlı olmalı ve projenin olgunlaşmasını beklemek gerekiyor. Zaten amacımız 3 günde zengin olmak değil, sürekli 7/24 para kazandıracak sistemi yapmak. Master kazanç eğitim videolarında öğretilenleri birebir uygulayarak 15 günde elde ettiğim geliri sizlerle paylaşmak istedim. Kazandığım kazançlar tekniğin kesin işe yaradığını ispat ediyor. Önümüzdeki her 15 günde bir  güncel kazançların ekran görüntüsünü paylaşmaya çalışacağım.




İşin aslı master kazanç eğitim setinde öğretilen bütün kazanç tekniklerini halen uygulamadım. Çok kısa zamanda, hatta saatler içersinde sonuç alabileceğim turbo kazanç tekniği ve master kazanç tekniğini uygulayarak resimdeki rakamları 13 gün gibi kısa zamanda kazandım. Ancak benim hedefim hem çok kazanmak hem de proje olgunlaştıktan sonra kazancımın devamlı artması ve daim olması. Master kazanç tekniğini kazancını arttırmak için tekrar tekrar uygulayabilirsin. Bu senin bu işe ayıracağın vakite ve performansını bağlı. Günde ortalama 2 saat çalışarak oldukça ciddi bir kazanç sağlayabilirsin.

Zaten öğretilenler benim az çok bildiğim konular olduğu için tekniği uygulamakta zorlanmadım. Tabi eğitimler o kadar profesyonel planlanmış ki sıradan bir internet kullanıcısı bile tekniği basitçe uygulayabilir. Zaten bütün eğitimler adım adım sıfırdan başlayıp uç noktaya kadar uygulamalı ve örnekler verilerek öğretiliyor. Sana kalan tek şey eğitimleri adım adım takip etmek ve birebir uygulamak.

Eğitim süresince takılacağın nokta olacağını zannetmiyorum. Çünkü bu durumu engellemek için her ihtimal düşünülmüş ve anlatım herkesin anlayacağı dilde yapılmış. Ancak herhangi bir konuda sormak istediğin bir soru olursa danışmanlık hizmeti Serdar YÜKSEL tarafından ücretsiz olarak sunuluyor. Hiç çekinmeden Serdar beyden yardım talep edebilirsin.


4 yorum :

  1. Süleyman KOÇER20 Haziran 2013 09:43

    Selam ; araştırma yaparken sitenizi gördüm bu yazıdaki kazançlar size mi ait ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Süleyman Bey bana ait.Master Kazanç eğitim seti kullanarak sizinde böyle kazancınız olabilir :)

      Sil
  2. Süleyman KOÇER21 Haziran 2013 05:10

    Dünkü yorumunzdan sonra Master Kazancı satın aldım hepsini inceleme fırsatım olmadı ama oldukça detaylı ve kaliteli gözüküyor.Göndermiş olduğunuz bonuslar için de teşekkür ederim.

    YanıtlaSil