Sayfalar

21 Haziran 2013 Cuma

Master Kazanç İnternetten Para Kazanma Eğitim Seti İçeriğinde Neler Var?

İnternetten para kazanma ve Seo uzmanı Serdar Yüksel’in hazırladığı Master Kazanç eğitim seti basit internet kullanıcılarından profesyonel satış ortaklarına kadar bütün herkese hitap ediyor.

Günümüzde internetten para kazanmanın sadece interneti kullanma kolaylığında olduğu ve günde etkin olarak 1-2 saat emek sarfederek para kazanmak için yeterli olduğu bir kazanç dönemindeyiz. Evet, gün internetten para kazanma günü ve bu mesleğin öncüleri olma faydalarını yaşamak gerek.

Master Kazanç Eğitim Seti, internet ticaret kazançlarının iki önemli kısmı online satış ortaklığı ve CPA (İşlem başı kazanç) sistemlerini esas alıyor. Sıfırdan satış sitesinin hazırlanması yayınlanmasına kadar bütün dönemleri öğrenip uygulamayı sağlıyor. Yazılı ders anlatımlarının resimler ve uygulamalı videolar ile desteklenen Master Kazanç Eğitim Setinde aşağıdaki konularda ayrıntılı ders konuları bulacaksın.

Master Kazanç Eğitim Seti İçeriğinde Neler Var ?



Master Kazanç internetten para kazanma eğitim setinin temeli “Master Kazanç” e-kitabıdır. Bütün satış sürecini adım adım kısım kısım öğreten e-kitapta aklına gelen birçok sorunun cevabını bulacaksın. İnternetten para kazanmanın temelleri, satış ortaklığı ağları ve CPA networklerine kayıt işlemleri, kelime analizi nasıl yapılmalı, blog-site ve blog kurulumu nasıl yapılır, içerik nasıl hazırlanır, satış yazısı nasıl hazırlanır, web siteye-bloga ziyaretçi çekmenin en ince noktaları gibi birçok konuda ayrıntılı bilgi ve teknikler(dersler)  bulunmaktadır.

Master Kazanç Eğitim Setinin başka bir e-kitabı “Alternatif Kazançlar” ise web sitesinden kazanç elde etmenin çok sayıda yöntemlerini anlatıyor.

“Youtube Kazanç Sistemi” nde Youtube.com sosyal video paylaşım sitesinden faydalanarak seo ve reklam çalışmalarını etkili bir biçimde yaparak satışlarını nasıl katlayacağını öğreneceksin.

Hız tutkunları ise “Turbo-Hızlı Kazanç Sistemi” e-kitabında internetten para kazanmanın hızlı yöntemleri öğrenecekler.

“Sıkça sorulan sorular”da  internetten para kazanmak, wordpress ve seo (arama motoru optimizasyonu) ile ilgili birçok yararlı sorunun cevabını bulacaksın.

Uygulamalı videolar kısmı 17 video dersten oluşmakta. Master Kazanç eğitim setinin ana e-kitabında bulunan konuların uygulamasını çok ayrıntılı olarak görsel biçimde izleyeceğin bu kısımda e-kitaplarda anlayamadığın bir çok bilgiyi anlama şansına sahip olacaksın. En önemlisi ise videoları izlerken uygulayacağın için eğitim bitiminde gerçek bir satış sayfan olacak.

Videolardan Bazı Başlıklar ;

  • İnternetten para kazanılır mı ? 
  • Satış ortaklığı ağları, 
  • Ürün seçimi, Kelime analizi, 
  • Hosting ve Domain Alma, 
  • İçerik oluşturma.. 
Ana ders videolarının yanında Blogspot eğitimleri, Bonus Videolar, Seo Eğitimleri gibi yardımcı destek videolar da mevcut.

İçerikten de anlaşıldığı üzere Master Kazanç Eğitim Seti bütün yazılı, resimli, videolu ve bonus dersleriyle internetten para kazanmak için gerekli bütün bilgilerin bulunduğu bir eğitim kaynağıdır.

Bütü bu içeriğin yanında sorucağın olursa Serdar Yüksel 'e soru da sorabiliyorsun. Master Kazanç Eğitim Setinin mükemmel bir satış sonrası desteği de bulunmakta.

Master Kazanç Eğitim Seti, hemen internetten para kazanmayı vaat etmiyor. Fakat satış sistemi düzgün kurulduğunda, internetten para kazanma makinesine dönüşüyor. Hatta sen uyurken bile satış yapman mümkün. Serdar Yüksel, farklı işlerde de olduğu gibi düzenli çalışmanın gerekli olduğunu çalışma ile birlikte satış sistemini kurduktan sonra Kur-Unut sisteminin otomatik çalışmaya başladığını belirtiyor. Günümüzde bilinen işlerde günde 10-12 saat çalışarak kazanılan parayı Master Kazanç Eğitim Seti teknikleriyle günde 1-2 çalışarak kazanmak mümkün. Üstelik bu otomatik sistemin sürekliliği için ayda sadece 3-5 saat çalışmak yeterli.

Master Kazanç İnternetten Para Kazanma Eğitim Setine güncel kampanyadan yararlanarak satın alıp muhteşem bonuslara sahip olmak için BURAYA tıklayın.


1 yorum :

  1. chip forumda gezinirken buraya kadar geldim etkileyici bir anlatım tarzın var başarılı olduğun buradan bile anlaşılıyor...başarılarının devamını dilerim...

    YanıtlaSil