Sayfalar

6 Haziran 2013 Perşembe

Master Kazanç Eğitimi Nedir ?


İnternetten para kazanmak fikrinde olan herkesin az çok bildiği affiliate marketing (satış ortaklığı) sistemini değişik bakışlardan değerlendiren Master Kazanç, bütün güncel yoları herkesin anlayacağı kolay bir dille adım adım öğreten bir eğitim setidir. Master Kaza eğitim setini diğerlerinden farklı yapan en büyük özellikse satış ortaklığında artık geçmişteki kadar verimli olmayan Google Adwords gibi eski yöntemleri anlatan birbirinin kopyası e-kitaplardan değişik olmasıdır. Affiliate marketingle internetten para kazanan bir çok girişimcinin şikâyet ettiği şey Google Adwords gibi yöntemlerden artık bu sistem ile istenilen verimi alamamaktır. Kazanç forumlarında özellikle affiliate marketing ile çok kazananların yorumlarına baktığımda güncel metotları kullandıklarını ve bu sayede hem maliyeti sıfıra indirdiklerini hem de çok kazandıklarını görüyorum.




Satış ortaklığı veya  yurt dışındaki ismi ile affiliate marketing en popüler online kazanç yolları arasında senelerdir zirvedeki yerini korumakta. Ancak önemli olan bu yöntemi en verimli şekilde uygulamaktır. Birkaç sene önce bu yöntemi Google Adwords ile harmanlayarak hepimiz çok çok iyi paralar kazandık. Ancak artık bu yöntemin eskisi kadar elverişli olmadığını ve devamlı yeniliklere doymayan internet mecrasında güncel olmanın gerektiğini hepimiz çok iyi biliyoruzdur. Dürüst olmak gerekirse satış ortaklığı metotu Google Adwords ile olan bütünlüğü bu sistem ile para kazanan herkesi epey tembelleştirdi. Güncel metotların büyük bir kısmı biraz daha çok emek istiyor olsa dahi sonuç olarak neredeyse tümü sıfır maliyetle yüksek kazanç olanağı sağlıyor. Satış ortaklığı sistemi son üç sene içinde Türkiye genelinde kendine belli bir yer edinmeyi başardı. Aslına bakarsak bu duruma sebep olan en büyük neden herhangi bir sermaye söz konusu olmadan yüksek kazanç getiren bir metot olması ve birçok markanın ücretsiz satış ortaklığına olanak sağlamasıdır.

Master Kazanç eğitim setini değişik kılan özellik güncel olması demiştim. Şimdi güncelliğin tam olarak ne manaya geldiğini açıklamaya çalışayım.  Zaten anlatılan affiliate marketing yöntemi senelerdir uyguladığım ve sadece Türkiye de binlerce insanın son derece tatmin edici miktarda para kazandığı bir yöntem. Bu yöntemi popüler yapan özelliklerin en başında sıfır sermaye, yüksek kazanç, evden çalışma, uygulaması kolay olması (teknik bilgi gerekli değil) ve en en en önemlisi nerdeyse internetin her konusunda para kazanma olanağı sunmasıdır. İşte asıl püf nokta burada ! Facebook, Youtube, Twitter, Bloglar, forumlar, ilan siteleri ve daha sayamadığım yüzlerce alanda bu yöntemi kolayca uygulayabilirsin. Önemli olan güncel olan ve gerçekten iyi kazanç sağlayan yöntemleri bilmektir. İşte Master Kazanç eğitim setini diğerlerinden değişik yapanda burası. Sana bu yöntemi hangi alanlarda nasıl uygulaman gerektiğini ve en güncel kazanç fikirlerini adım adım öğretiyor.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder