Sayfalar

29 Mayıs 2013 Çarşamba

Master Kazanç Tekniği Gerçekten İşe Yarıyor mu?

Master kazanç kitabının temelini affiliate marketing (satış ortaklığı) sisteminin oluşturduğunu daha önce söylemiştim.


Şimdi şu sorulara cevap verelim

-Affiliate marketing gerçekten anlatıldığı kadar basit ve kazançlı bir yöntem mi?

-Master kazanç eğitim setinde öğretilen tekniğin diğer online kazanç yöntemlerine göre faydaları nelerdir?

Affiliate marketing sisteminin temelini anlatarak kafanı karıştırmak istemiyorum. Çünkü bu makaleyi okuduğuna göre bu konuda belirli bir birikimin var demektir. Sadece sistemin internet üstünden  kazanç sağlamak amacıyla en mantıktı girişim olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim. Şimdi sana bu düşünceye  nasıl sahip olduğumu anlatayım.

İnternetten para kazanmak işine isteyen herkesin işin ilk başlarında yapmış olduğu en büyük yanlış; dışarıdan basit lokma olarak gördüğüm tıkla kazan, reklam izle kazan, mail oku kazan ve anket doldur kazan gibi boş işlere vakit harcamaktır. Bu tecrübeyi daha önceden yaşayan biri olarak ilk başta bu saçmalıklara kendini kaptırmamanı öneririm. Böyle saçmalıklarla para kazanmak mümkünse kimse çalışmaz herkes evinden yan gelip yatarak anket doldururdu. Kısaca kolay yöntemler para kazandırıyor olsa şimdiye ülkenin yarısı evinden anket dolduruyor olurdu.



İnternetten para kazanma yöntemlerini araştıran insanın bir tek kendin olduğunu düşünüyorsan aldanıyorsun. Senin gibi her gün milyonlarca insan internetten para kazanmak hakkında araştırmalar yapıyor. Fakat, bu kadar insan araştırıyorsa neden başarılı olanların sayısı kazananlara göre oldukça düşük diye bir soru işareti kafana takılabilir. İşte bunun en büyük nedeni az önce söylediğim basit teknikler peşine takılıp kolay para kazanma umudu ile hevesi kırılıp hayal kırıklığı yaşayarak insanların internetten para kazanmak dan vazgeçmesidir. Hayal kırıklığı yaşamış insan bir anda hiçbir metotun işe yaramadığını ve internetten para kazanmanın büyük bir yalandan ibaret olduğuna kendini kolayca inandırır.  Kısaca internetten para kazanmak  mutlaka gerçek ve mümkündür. Ama internetten para kazanma işinin kilit noktası doğru kazanç yolları üzerinde yoğunlaşmak ve tekniği sana en iyi şekilde öğretecek sağlam bir kaynaktan öğrenmektir. İşte Master Kazanç Eğitim Setini bu sebeple sana tavsiye ediyorum.

Master Kazanç ; Elle tutulur bütün kazançlı internetten para kazanma yollarının en güncel durumunu videolu dersler olarak adım adım öğretiyor ve bu konuda ücretsiz danışmanlık yapıyor. En güzel tarafı ise Master kazanç setindeki bütün eğitimlerin internetten para kazanma hakkında bilgisi veya tecrübesi olmayan herkesin anlayabileceği seviyede olmasına rağmen tamamen profesyonel bir düzeyde olmasıdır.


1 yorum :

  1. Bu sitedeki yazılardan etkilenerek bu işe heves ettim ve kitabı aldım umarım hata yapmamışımdır deneyip görücez artık sonuçları.

    YanıtlaSil