Sayfalar

27 Mayıs 2013 Pazartesi

Master Kazanç İnternetten Para Kazanma Eğitim Seti

İnternetten Para Kazanmak İçin Her Yolu Denediğin Halde Başarılı Olamadıysan Bence Master Kazanç' ı Denememişsin


İnternetten para kazanmak ile ilgili yazılan ve güncel olmayan kitaplar ile yola çıkan girişimciler başarısız  teşebbüsler arasında boğulurken son günlerde adını duyduğum “Master Kazanç” adlı bir internetten para kazanma seti ve rehberi piyasaya girdi. Hemen para kazanma iddiasında bulunan onca eğitim seti arasında sadece bir hikaye mi ?




Master Kazanç Eğitim Seti ile İnternetten Para Kazanmak Gerçek mi  ? Yoksa Diğerleri Gibi Sadece Şehir Efsanesi mi ?


İnternetten para kazanmak işinin sırrını bulmak isteyenlere yardımcı olmak amacıyla Master Kazanç eğitim setini derinlemesine inceledim. Piyasaya çok hızlı bir giriş yapan eğitim setini içerik, anlatım ve ekonomik değer bakımından değerlendirdim.

Bu makalem Master Kazanç İnternetten Para Kazanmak Eğitim Seti hakkında bir değerlendirme yazısıdır, şayet bu ürünün resmi sayfasını incelemek istiyorsan BURAYA tıklamalasın.

Önceki senelerde “Web Sitesi Kurma Rehberi” ve “Blog Yazarları için SEO Rehberi“ni isimli kitaplarıyla tanıdığım internet satış uzmanı Serdar Yüksel‘in yeni kitabı Master Kazanç geçen ay piyasaya çıktı. Uygulamalı derslerin zincir gibi arka arkaya takip etmesi, 2013 senesi en güncel SEO ve satış metotları ve tabi ki özel Master Kazanç tekniği ile kendinden çok söz bahsettireceğine eminim.

Master Kazanç Eğitim Setinde Neler Var ?

Master Kazanç eğitim seti internetten para kazanma yolları arasında en iyi sistemler olan Online Satış Ortaklığı (Affiliate Marketing) ve CPA Marketing’i öğretiyor.

Satış Ortaklığı ve CPA Networklerine kayıt nasıl yapılır ? Satış için doğru ürünü nasıl seçerim ? Satış odaklı kelime analizi nasıl yapılır ? Domain seçerken nelere dikkat etmeliyim ? WordPress site kurulumu nasıl yapılır ? Satış makalesi nasıl yazılır ? Anahtar Kelime Aracını etkili kullanarak Google’da üst sıralara çıkmak için SEO teknikleri nasıl uygulanmalı ? gibi internetten para kazanmak için bilinmesi gereken özel teknik ve sırları bu sette bulabilirsin.

Master Kazanç Eğitim Setinde bir satış ortağının ürün seçiminden en güncel site-dışı seo metotlarına kadar tüm satış süreciyle ilgili hemen tüm bilgileri bulabileceğin ve çokça uygulamalı videolu sunumlar ile desteklenmiş yazılı anlatımlar bulacaksın.


İnternetten Para Kazanmak Mesleğini Öğrenebilir Miyim ?

Öğretilenler temel seviyede bilgisayar ve internet kullanıcılarının anlayabileceği şekilde tasarlanmış. Master Kazanç Eğitim setinin ilk olarak göze çarpan özelliği dersleri adım adım ve uygulamalı olarak anlatmasıdır. Yazılı dersler görsel video sunumlarıyla desteklenmektedir. Dersleri ekrandan takip ederken aynı ekrandan satış sisteminizi adım adım yapmaya başlıyorsun. Bu şekilde önce öğreneyim sonra uygularım diye zaman kaybetmiyorsun.

Derslerde minimum teori maksimum uygulama mevcut. Master Kazanç eğitim setinin hemen para kazanacaksın diye bir iddiası bulunmuyor. Bundan da Serdar Yüksel‘in Master Kazanç setini hazırlarken ticari bir amaç beslemediğini ispat ediyor. Amaç internetten para kazanmak mesleğini öğretmek.

Dersler “Master Kazanç” adlı e-kitap merkezinde veriliyor. Öncelikle ekran görüntüleriyle desteklenmiş kısa anlatımlı dersleri okuyoruz. Ardından derslerin arasına ustaca yerleştirilmiş “Video Eğitim” yazan mavi kutularda durup ilgili videoyu seyrediyorsuz. Oku-seyret-uygula gibi farklı bir eğitim yöntemiyle hazırlanan Master Kazanç derslerini çalışırken internetten para kazanmak mesleğinin de ilk temelini atıyorsuz. Daha önce hiç blog kurmamış olabilirsin fakat Master Kazanç Eğitim Setinin sonunda hedef kitle odaklı bir satış sitesini tıpkı bir proje ödevi gibi yaptığını göreceksin.


4 yorum :

  1. denemeye değer olduğunu düşünüyorum ancak nereden başlamak gerek bilmiyorum yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamza Bey ; Tabi ki olurum aklınıza takılan şeyleri sorun cevaplandırayım

      Sil
  2. Merhablr birşey srmak istiorm sz blog acmissnz sitede kurdunuzmu kazanabildinizmi acaba en kısa zamanda cvp verin lütfen bnde aldm hosting ve domain almda kldm ucretden dolayı kendi kartmda olmadgi için kaldm orda yani blog açarken ücret ne kadar gdyor yöne x ticaret ve clickmerkzdn sats ortklgi yapyrmsnz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki de kazanıyorum :) yenihasanmetin@gmail.com adresine sormak istediklerinizi yazarsanız detaylı cevaplayarak yardımcı olmaya çalışırım...

      Sil